Nerecomandat

Acest blog nu este recomandat minorilor, tinerilor sub 25 de ani ( în mod special celor care prezintă o anumita înrudire de sânge cu mine), profeților, falșilor profeți, pudibonzilor, iluminaților, xenofobilor, misoginilor,feministelor, insensibililor, perfecționiștilor, cautătorilor de noduri in papură, maneliștilor, scorțoșilor, voyeriștilor, supărăcioșilor, celor snobi, celor slabi de inima ( daca totuși citesc, sa aiba la îndemână nitroglicerină pentru anumite urgențe) , criticilor, necriticilor, nemulțumiților, frustraților, cocalarilor, pițipoancelor și altor categorii înrudite cu cele menționate mai sus. In caz ca cei menționați , totusi se rătăcesc in zonă, nu-mi asum răspunderea pentru nici un fel de neplăceri provocate de lecturarea celor ce urmează sa le scriu. Amin

marți, 13 august 2013

Contract cu primul născut ( fragment)

 Copilaşul dormea liniştit. Era obosit de frigul care i-a mângâiat, pentru prima dată în viaţă chipul lui minuscul. Am desfăcut păturica şi am început să-l studiez. Mânuţele, cu degetele ca nişte mărgeluţe. Avea unghiuţe lungi, albe. I-am sărutat fiecare degeţel. Apoi i-am privit picioruşele strâmbe. Le-am sărutat şi pe alea. Când îl desfăceam din scutec, ele reveneau automat la poziţia în care a stat în uterul meu. Le aduna asemeni unui yoghin. Era comic stând pe spate în lotus. I-am zâmbit, i-am mângâiat feţişoara galbenă de la icter. S-a strâmbat în somn, a scos limba la mine ca şi cum ar fi vrut să-mi spună: lasă-mă să dorm, am făcut drum lung să ajung la tine, acum sunt obosit.
Am semnat amândoi un contract în lumea astrală, a venit printre stele, găuri negre, asteroizi, comete, a călătorit mii de ani lumină, s-a cerut politicos în viaţa mea. Atunci însă nu ştiam toate astea, credeam că l-a adus barza, l-a plantat în burta mea, ca  să-l aduc în lume. Acum iată-ne pe amândoi stând pe patul conjugal. El relaxat pentru că nu uitase încă, ştia că totul va fi bine. Eu panicată, pentru că uitasem deja totul. El zâmbea, mulţumit de faptul că mă găsise, nu a aterizat pe pistă greşită. Eu eram crispată pentru că totul era necunoscut, nou, viaţa mea se schimba radical. L-am luat în braţe, i-am lipit inimioara de inima mea, am inspirat izul de bebeluş. Mirosea a lapte şi inocenţă. Îi simţeam inima aşternută peste inima mea, băteau în acelaşi ritm. Cunoşteam acele bătăi, le-am simţit în corpul meu şapte luni şi jumătate. Respirăm împreună, mă relaxam încet. A reuşit să-mi transmită pacea lui. Fiecare respiraţie parcă îmi şoptea : stai liniştită, totul va fi magie, e doar un joc. În care vom învăţa despre noi, despre ceilalţi, vom râde împreună, vom plânge împreună, vom împărţi bucurii, ne vom certa, ne vom împăca, vom urca, uneori vom coborî. Tu mă vei învăţa despre viaţă, despre ce e bine şi rău, despre iubire, suferinţă, demnitate, îmi vei da valorile tale. Mă vei învăţa să merg, să vorbesc, să mănânc, să fac o mie de lucruri mărunte, mă vei certa, mă vei pedepsi, mă vei ierta, mă vei iubi. Te voi învăţa şi eu câte ceva. Cea mai grea lecţie va fi să mă iubeşti necondiţionat, să nu ai aşteptări de la mine, să ai răbdare, să mă iei în braţe apoi să mă laşi jos, când îţi voi cere. Te voi învăţa cum să plângi pe ascuns, cum să râzi din toată inima, cum să renunţi, cum să accepţi, cum să rezişti după lungi nopţi nedormite, cum să zici NU, cum să zici DA., Mai târziu, va trebui să înveţi cum să mă împarţi cu o altă femeie. Linişteşte-te, e doar un joc pe care îl vom juca împreună. Începând din această clipă în fiecare zi, în fiecare oră, în fiecare minut. Sunt parte din tine, nimeni şi nimic nu va putea să taie această legătură. Vom fi acolo împreună pentru eternitate. E inutil să-ţi faci griji.

L-am ţinut aşa până a început să se smiorcăie. Din acea clipă am ştiut ce am de făcut.
                                             Vă iubesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu