Nerecomandat

Acest blog nu este recomandat minorilor, tinerilor sub 25 de ani ( în mod special celor care prezintă o anumita înrudire de sânge cu mine), profeților, falșilor profeți, pudibonzilor, iluminaților, xenofobilor, misoginilor,feministelor, insensibililor, perfecționiștilor, cautătorilor de noduri in papură, maneliștilor, scorțoșilor, voyeriștilor, supărăcioșilor, celor snobi, celor slabi de inima ( daca totuși citesc, sa aiba la îndemână nitroglicerină pentru anumite urgențe) , criticilor, necriticilor, nemulțumiților, frustraților, cocalarilor, pițipoancelor și altor categorii înrudite cu cele menționate mai sus. In caz ca cei menționați , totusi se rătăcesc in zonă, nu-mi asum răspunderea pentru nici un fel de neplăceri provocate de lecturarea celor ce urmează sa le scriu. Amin

sâmbătă, 3 august 2013

Va multumesc din toata inima!

Flori, urari fara numar, le-am pierdut sirul la un moment dat. Nici  nu stiu daca sa ma simt importanta sau extrem de marunta in fata voastra. Un lucru e sigur, ma simt coplesita. De cuvintele calde, de gandurile frumoase, de iubirea pe care am simtit-o venind azi catre mine.
Imi rasuna in urechi niste reprosuri pe care le-am auzit ani de-a randul: tu nu ai prieteni. Intr-adevar a fost o perioada cand nu aveam . Pentru ca nu simteam nevoia sa ma inconjor de oameni, care erau prietenii mei doar din ipocrizie sociale. Oameni cu care puteam sa vorbesc doar nimicuri, moda, retete de prajituri  sau  muraturi, despre vecina de la nr 17 care isi insela barbatul, despre celalalt vecin care avea doua amante,  despre pauza din ”oatul gainilor”, despre faptul ca porcul era bolnav- nu avea pofta de mancare, despre  ”toaletele” de la ultima nunta din lumea buna. Am incercat cativa ani, apoi am renuntat la a mai ”face frumos”. Am preferat sa ma izolez in lumea mea, in care nu eram nevoita sa beau cafeua din portelanuri scumpe cu degetul mic ridicat in semn de noblete, sa cumpar carti ”pe din doua”, sa zambesc cand imi venea sa urlu,  sa vorbesc cu o voce care nu era a mea, sa stau pe scaune tapisate, picior peste picior ca o ”doamna ce eram”.
        Azi am simti exact contrariul. Ca sunt milionara de prieteni. Reali si virtuali. Oameni care mi-au trimis atatea cuvinte frumoase, incat, nu stiu daca am reusit sa le citesc pe toate. Telefonul meu a luat-o razna de la cat a sunat . Nu apucam sa termin o convorbire ca deja aveam un alt apel in asteptare. Sms-uri fara numar.  
      Am mai trait azi ceva, ce nu am mai trait niciodata. Am aflat ce inseamna in adevaratul sens al cuvantului: ”prietenul la nevoie se cunoaste”.Prietenii care te ridica, atunci cand ai toate corabiile innecate si-ti doresti  sa zaci pe pat, sa lasi sa ti se scurga apa din cap.  Oameni care literalmente iti sterg lacrilmile de pe fata, te imbraca de sarbatoare si te scot la restaurant sa te sarbatoreasca. Iti mai aduc si  lautarii sa-ti cante la ureche ” Cine iubeste si lasa, Dumnezeu sa-i dea pedeapsa” .  Va multumesc Emilia, Anuta, Doina si Victor!

E miraculos sa ai atatia oameni frumosi si cu inima mare in jurul tau. Va multumesc ca existati pentru mine, ingeri umani! Universul sa va intorca insutit fiecare cuvant si gand frumos pe care l-ati trimis azi catre mine. Fara voi nu as putea sa fiu ceea ce sunt!

 Iar cei care ati uitat, nu va faceti probleme! Anul viitor voi fi tot aici! O sa-mi puteti spune de doua ori.

                                                                        Va iubesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu