Nerecomandat

Acest blog nu este recomandat minorilor, tinerilor sub 25 de ani ( în mod special celor care prezintă o anumita înrudire de sânge cu mine), profeților, falșilor profeți, pudibonzilor, iluminaților, xenofobilor, misoginilor,feministelor, insensibililor, perfecționiștilor, cautătorilor de noduri in papură, maneliștilor, scorțoșilor, voyeriștilor, supărăcioșilor, celor snobi, celor slabi de inima ( daca totuși citesc, sa aiba la îndemână nitroglicerină pentru anumite urgențe) , criticilor, necriticilor, nemulțumiților, frustraților, cocalarilor, pițipoancelor și altor categorii înrudite cu cele menționate mai sus. In caz ca cei menționați , totusi se rătăcesc in zonă, nu-mi asum răspunderea pentru nici un fel de neplăceri provocate de lecturarea celor ce urmează sa le scriu. Amin

vineri, 9 august 2013

Dacă spui cuiva, te omor!

Căldura asta bolnăvicioasa mă secătuieşte de toată vlaga. E atât de cald, încât nici gândurile nu mai au putere să circule prin creier. Am primit în ultimele zile mai multe provocări, teme despre care să-mi dau cu părerea: autenticitatea, singurătatea în doi, lipsa de asumare, femeia puternică din spatele bărbatului. Creierul meu refuză să stoarcă vreun gând epic.Mă mut de dimineaţa, de pe un scaun pe altul, de acolo pe canapea, încep câte o frază, dar nu reuşesc să o duc la capăt. M-a părăsit oare Muzul? O fi plecat să peţească pe altcineva?
Dacă stau bine să mă gândesc motivul e altul. Creierul meu e preocupat de altceva. Legat de o revelaţie pe care am avut-o sub pădure, acum câteva zile, în meditaţia de după exerciţiile de dimineaţă. E revelaţie cutremurătoare, foarte tristă legată de copilăria mea fragedă. A ieşit la suprafaţă din subconştientul meu, în urma unui mesaj primit in zorii acelei zile, de la” astroloaga de serviciu”, Adinuța mea dragă: caută frica ta cea mai mare! Am căutat-o şi am găsit-o! Am bătut la uşa subconştientului meu, ea s-a deschis, m-am confruntat cu o amintire odioasă, refulată acolo de aproape o jumătate de secol. Atât de odioasă, încât după câteva ore am îngropat-o la loc. Însă, odată scoasă la lumină nu mai vrea să fie reîngropata. Se cere a fi acceptată, dizolvată.
În mod straniu nu simt nici o supărare faţă de omul din acea amintire. Coborâm în întruchiparea fizică împreună, grupuri de suflete. Semnăm între noi” contracte” prin care ne asumăm anumite roluri, pe care dorim să le experimentăm în această viaţă: familii,  abuzați-abuzatori, victime-călăi, părinţi - copii, parteneri de viaţă. Această înţelegere m-a făcut să nu-i port ranchiună acelui suflet care m-a rănit. Îmi este însă greu, să trec peste durerea reamintirii, chiar dacă asta m-a ajutat să înţeleg mecanismele de funcţionare a relaţiilor din viaţa mea. Am reuşit să conştientizez de ce am atras un anumită tipologie umană, toate fricile care le aduceam în relaţiile mele, nevoia de a scoate sabia ori de câte ori se apropia cineva de mine. Dacă mă gândesc, finalmente am primit un foarte mare CADOU. Să poţi înţelege în profunzime rolurile pe care le joci, să ai puterea să-ţi asumi că eşti singurul responsabil pentru scenariul vieţii tale, nu e puţin.
 Întrebarea care se pune este: ce fac cu cadoul? Mă va ajuta oare să repar acolo unde până acum de fiecare dată semănam vânt? Voi reuşi să mă detaşez de nevoia de a căuta abuz în toate vorbele, gesturile, privirile? Nu ştiu răspunsul. Ştiu un singur lucru: trebuie să merg mai departe, iertând copilul interior, pentru că m-a făcut trăiesc o viaţă întreagă cu sabia scoasă, gata de luptă. E vremea să las în urmă imaginea fetiţei îmbrăcată în rochia roz cu picăţele, ţinând păpuşa la inimă, în timp ce-i şopteşte: nu-ţi fie frică, sunt aici cu tine! Pentru că acum înţeleg gestul ei!
Vă iubesc
Imagine Ignacio Nunez



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu